theRevolution

theRevolution helpt organisaties met een publieke functie om hun klant écht te begrijpen. Samen verbeteren en innoveren we je dienstverlening en communicatie, door je klant echt voorop te stellen – in elk contact, op elk moment en in alle processen. We onderzoeken, adviseren en begeleiden je bij de veranderingen die nodig zijn. Zodat je klantgerichtheid, excellente service en innovatie verankert in het DNA van je organisatie – stapsgewijs en behapbaar. ‘Public service design’ noemen we dat.

Slechte service de wereld uit

Wij zien dat mensen zelf het roer in handen nemen. Ze regelen hun eigen zaken, zijn kritisch en leggen de lat steeds hoger. Maar we zien ook dat niet iedereen mee kan komen in de huidige maatschappij. Wij geloven daarom dat organisaties met een publieke functie het hun klanten makkelijker moeten maken. Hen een geweldige ervaring moeten bieden. Zeker als die klanten geen keuze hebben met wie ze zakendoen. Of als het om kwetsbare groepen gaat. Dat vraagt om een organisatie die excellente service ademt en klantgericht is tot in de haarvaten. Die klanten (her)kent, naar ze luistert en daarvan leert. En die structureel verbetert en vernieuwt.

Vanuit inzicht in (de ervaring van) je klanten en een heldere visie op je (digitale) dienstverlening of communicatie maken we samen scherpe strategische keuzes. Met design thinking ontwerpen we klantgerichte dienstverlening en communicatie. We nemen je werk uit handen en helpen bij het implementeren van je service en het uitvoeren van je strategie. Als adviseur of coach, op afstand en afroep. Of juist hands-on en op locatie, als project-, programma- of interim-manager.

naar de website